26. lokakuuta 2012

Mä haluun enemmän elämältä odottaa, Mä haluun enemmän eli sut kokonaa.

On nyt ollut vaikeaa keksiä mistä lempi artistani seuraavaksi kirjoitan, kun taustallakin soi vaan Kuningasidea, joka ei anna yhtään mitään vinkkiä tähän. No päädyin kuitenkin viime postauksesta apua saaden Mikael Gabrieliin.

                   "Mä oon nähny naisii, jotka kutsuu itteensä kauniiks.
                        Mä oon nähny, kun ne vetää aamul ranteet auki."


   MG:n keikalla olen ollut nyt kai 4 kertaa, ABC-festissä(2011), Pipefestissä(2012), RSC-livessä(2012) sekä tietenkin Hi energy tourilla(2012)! Kuitenkin täytyy mainita, että vain yhdellä näistä keikoista hän on esiintynyt aivan yksin, muissa on ollut mukana Uniikki tai Cheek.  Näistä keikoista en jaksa mitään pitkää selostusta alkaa kirjoittelemaan, mutta täytyy kertoa, että MG on erittäin loistava livenä! Aina tulee hyvä fiilis, vaikka en ehkä enää niin suuri fani ole kuin joskus ennen.

                           " Mun tuskaa ei sammuteta noin vaa,
                                    Mä esitän miestä mut oon avuton poika."


   Omasta mielestäni hänen biisit ovat jollakin tavalla koskettavia ja niitä on ihanaa kuunella kun tietty fiilis iskee! Osa biiseistä ovat jopa hieman surullisia, mutta toki mukaan mahtuu muutakin. Omia lemppareitani ovat mm. Historiaa, Älä jätä mua, Sä olit oikees sekä Rakastu räppäriin.
Kaikki nämä biisit olen kuullut myös livenä ja toki ne silloin kuulostavat vielä paremmilta! Uutta musiikkiakin olisi pikkuhiljaa kiva kuulla Mikaelilta, mutta taitaa poika olla ollut kovasti nyt keikkailemassa ja ilmestyyhän biisejä aina välillä. Saa nähdä, milloin saadaan kuulla uutta levyä!

ABC-fest   

ABC-fest













































































nettisivut
twitter

                          "Paina nimi mieleen mä oon vaarallinen."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti